. jdfhkjhgofdd jfszhfr jhfozdf rfhfsp ueasir jhfusei Every woman should be proud of who she is and it's a celebration of our strength

03.01.2013

coś seksownego sukienka z odkrytymi plecami pomysł na imprezę

Dziś chciała bym Wam przedstawić moją propozycję na imprezy :) Czas postawić na coś seksownego w moim wydaniu były to odkryte plecy, moim zdaniem sukienki i bluzeczki mają w sobie coś tajemniczego i mega pociągającego dlatego też w mojej szafie zagościły takiego typu rzeczy. Nie zawsze musimy odsłaniać duży dekolt, plecy również robią wrażenie :))) Są to ubranie bardzo kobiece w których nie przejdziemy obojętnie. Cóż chcieć więcej? A wy jakie macie opinie na temat takich rzeczy Hot or Not??

English Version
Today I want to introduce you to my proposal for the event :) Time to put on something sexy in my release were discovered back, in my opinion, dresses and blouses have something mysterious and appealing mega therefore become commonplace in my closet that type of thing. I do not always have to reveal ample cleavage, back also make an impression :))) These are very feminine clothes that do not go ignored. What more could you want? And you, what are your opinions on such things Hot or Not?


Wybrałam tym razem białą bluzeczkę którą zestawiłam z spódniczką z New Yorker. Długo się zastanawiałam nad kolorem bo posiadam dwie wersje czarną i kremową. Zastanawiacie się dlaczego? Bo bardzo mi się ich krój i wykończenie podoba:))) Prosty makijaż i jestem gotowa:)

74 komentarze:

  1. Podobają mi się bardzo odkryte plecy, jednak jestem takim zmarzluchem, że zawsze sobie odpuszczam takie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie! :)

      świetny makijaż :)

      Usuń
  2. dziękuję za odwiedziny :)
    sukienki czy też bluzki z odkrytymi plecami faktycznie są seksowne jednak zwykle pojawia się mały problem jeśli chodzi o dobór odpowiedniej bielizny
    wiadomo są teraz dostępne różne cuda z silikonowym tyłem, ramiączkami lub w ogóle samonośne tyle żeby to wszystko było na tyle komfortowe byśmy przez cały czas nie zastanawiały się czy wszystko jest w porządku... ;)
    spódniczki bardzo fajne, ale makijaż jeszcze lepszy!
    pozdrawiam i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. też ostatnio mam bzika na punkcie odkrytych pleców <3 już mam... 3 czy 4 sukienki takie. cudna kreska! :)
    zapraszam do obserwacji bloga i kupna toreb, a jak masz jakiś swój pomysł też możesz pisać. chętnie wykonam też torby na zamówienie. :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, super sukienki!
    i Twój look megaa fajny! bardzo mi się podoba spódnica, też bym kupiła 2 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kreacje z odkrytymi plecami! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach zdjęcia i sukienki rewelacja!!:)
    Ty też ślicznie wyglądasz!:) Super makijaż!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak piekne sukienki i twoja bluzeczka takze taka delikatna jak Ty-piekny makija oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super są takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie okryte plecy to kwintesencja kobiecości!! Uważam, że gdy kobieta ma przód zakryty pod samą szyję, a odkryte plecy- jest jeszcze bardziej seksowna. Mam bardzo podobną sukienkę do tej beżowej na 6 zdjęciu :)
    Kocham odkryte plecy, jarają mnie one zdecydowanie bardziej niż duży dekolt!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wykonana kreska na oku! Chciałabym w końcu sama kiedyś równą ją namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkryte plecy albo bluzki odslaniajace jedno ramie... to jest to :) uwielbiam takie sexowne a zarazem nie wulgarne podkreslenie naszej kobiecosci ;) dlatego tez moja szafa juz peka od tego typu topow ;)
    sliczny i bardzo dziewczecy makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It´s really awesome this blog, love it! Happy new year!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam sukienki z odkrytymi plecami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje
    uwielbiam ♥ sukienki, bluzki z gołymi plecami

    - happy new year ♥ ♥ ♥

    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  15. marze o takiej sukience bez pleckow;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odkryte plecy wyglądają bosko!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie to wyglada:)

    zapraszam na ROZDANIE :)
    http://krystiblog.blogspot.com/2012/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham takie sukienki z odkrytymi pleckami ;)
    Super blog ;)

    POzdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. check out this giveaway sweetie*
    http://outofthebox-elsa.blogspot.gr/2012/12/sismade-jewelry-and-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. check out this giveaway sweetie*
    http://outofthebox-elsa.blogspot.gr/2012/12/sismade-jewelry-and-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam sukienki z odkrytymi plecami

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne inspiracje :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś bardzo ładna, masz świetny styl a blog jest niesamowicie przejrzysty! :)
    Z wielką chęcią dodam cię do obserwujących i będę często odwiedzał twój blog!
    Przy okazji, zapraszam do mnie www.when-you-belive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwilebiam odkryte plecy, ale tylko i wyłącznie u szczupłych osób, u tych z nadwagą nie wygląda to apetycznie.. :)

    świetne spódniczki, nie dziwię się, że masz dwie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są odkryte plecy! <3 Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem na TAK. Chociaż dla mnie zupełnie odpada. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. odkryte plecy + koronka = CUDO <3

    http://czy-po-czy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację,że odkryte plecy mają w sobie coś tajemnicznego. Makijaż oczu wyszedł Ci przepięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację,że odkryte plecy mają w sobie coś tajemnicznego. Makijaż oczu wyszedł Ci przepięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są te sukienki :)
    dziękuję za miły komentarz! :) z przyjemnością obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie najbardziej podoba się Twój makijaż - widać, że masz w tym wprawę. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i wziąć udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W propozycjach na sylwestra tez pokazywalam sukienkę bez pleców :) to bardzo kobiecy krój, zgadzam sie w 100%
    Co do spódnicy to tutaj wybralabym czarna, ale generalnie kremowa bardziej mi sie podoba. Czemu jej nie widziałam w sklepie?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie sukienki są przepiękne! szczególnie koronkowe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie sukienki, choć sama nie posiadam :D ta czerwona z inspiracji jest piękna <3
    na tą spódniczkę z NY sama się czaiłam, ale do dziś nie zakupiłam heh


    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog! Obiecuję, że będę wpadać częściej <3 Dodałam Cię do obserwacji i miło by było, gdybyś też się mi odwdzięczyła obserwacją :D Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję :) Jeju dwie wersje spódniczki? W sumie też bym nie wiedziała, na którą mam się zdecydować ;d Obserwuję i będzie mi miło jak się odwdzięczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Love t shirts with a cut out back, but i always get so coold :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne inspiracje, trzeba mieć naprawdę wypielęgnowane i zadbane plecy, także w sensie braku tłuszczyku na nich:)

    OdpowiedzUsuń
  39. The first dress blew me away! J'adore :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna bluzeczka ;) masz bardzo ładne oczy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. cool post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne inspiracje a Ty w tej bluzeczce wyglądasz bardzo ładnie:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękna kreska :)
    A oczy - moje marzenie :)
    Ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  45. sukienki rewelacja!

    dziękuję za odwiedziny, co powiesz na wzajemne obserwowanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. genialne sukienki, ja musze miec niestety zawsze stanik, bo mam za duzy biust do nich:*♥ pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie wyglądasz, a odkryte plecy od zawsze bardzo mi się podobają:)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. gdybym to ja tak potrafila sobie kreske narysowac;p swietnie Ci wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękny makijaż :) Oczywiście sukienki czy bluzki z odsłoniętymi plecami uważam za HOT :)A ta blondyna na zdjęciu w czarnej sukience ocieka seksapilem :) Ty też ;]

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  50. Strasznie mi się podobają takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja wprost ubóstwiam odkryte plecy, faza dekoltów z przodu przeszła mi wraz z wiekiem, a wycięte plecy - mniej czy bardziej, uważam za coś fenomenalnego. Niestety najczęściej na zdjęciach, bo w rzeczywistości ciężko mi znaleźć sukienki czy topy tego typu, a jak już na jakiś natrafię to często się źle układają. Spódniczki też cudne.

    OdpowiedzUsuń
  52. odsłonięte plecy są lepsze niż cycki na wierzchu :) Bardzo lubię takie sukienki z odkrytymi plecami. Spódniczki też genialne, obie wersje kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. sukienki z drugiego zdjęcia - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice post!! you are so pretty!!!
    Would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne są takie sukienki ! :)
    fajny makijaż :)
    pozdrawiam;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Pretty backs, pretty dresses. ;)
    Love
    Ninon

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. I agree really nice dresses and you are very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  60. i loove all of it! :) Of course we can follow each tother, im following you now ;)


    http://www.coral-charm-style.blogspot.pt/

    http://www.facebook.com/coralcharm.blog

    OdpowiedzUsuń
  61. A kiedy bedzie nowy post :)
    Czamy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej;) powiesz mi gdzie mogę kupić sukienkę z 3 zdjecia?;)

    OdpowiedzUsuń