. jdfhkjhgofdd jfszhfr jhfozdf rfhfsp ueasir jhfusei Every woman should be proud of who she is and it's a celebration of our strength

27.09.2016

MAC studio fix fluid Podkład czyli w poszukiwaniu podkładu idealnego

Hello,
Która z Nas tego nie zna? Poszukujemy podkładu idealnego, często pod wpływem różnych emocji, reklam sięgamy po lepsze lub gorsze podkłady z nadzieją, że to właśnie ten, który zaspokoi wszystkie nasze potrzeby i oczekiwania. A jak wiemy My kobiety mamy je zdecydowanie wygórowane. Być może wiele z Was już natrafiło na ten z kategorii "idealny" a jeśli tak jest dzielcie się tym w komentarzach bo nie ma nic lepszego jak coś sprawdzonego albo przynajmniej pomysł za czym się rozejrzeć, przetestować :)


Mac studio fix fluid- wydaje mi się, że tego podkładu raczej nie muszę nikomu przedstawiać?
Moja przygoda z firmą MAC rozpoczęła się od podkładu MAC Pro Longwear Foundation. Zachwycona niektórymi opiniami postanowiłam przetestować go na swojej skórze. Wówczas wydawało mi się, że podkład MAC Studio Fix byłby niewskazany na mojej cery, gdyż posiadam skórę suchą w  kierunku do bardzo suchej a ten ma mieć właściwości matujące, a przesadnego matu, wysuszenia skóry boję się najbardziej. Jednak dziś wiem jak się myliłam :-)
Z moją skórą suchą współgra idealnie, oczywiście pamiętajmy, że właściwa pielęgnacja to podstawa.

Do jego zalet zaliczę:
- bardzo ładnie prezentuje się na buzi,
- nie tworzy efektu maski (oczywiście jak sami nie zrobimy sobie krzywdy zbyt dużą ilością),
- cera jest gładka, przebarwienia i niedoskonałości zakryte,
- bardzo długo utrzymuje się na buzi,
- umiejętnie nałożony daje nam efekt drugiej lecz lepszej skóry,
- nie tworzy plam czy też innych niespodzianek na skórze,
- jest to ten z podkładów, w których mam pewność, że nawet po wielu godzinach niesprzyjającej pogodzie wszystko wygląda dobrze, a my nie musimy zaglądać w lusterko z przerażeniem w oczach czy wszystko jest oki?
-  jednym słowem bardzo mi się podoba  :)

Jednym słowem polecam zarówno an co dzień jak i na wielkie wyjścia, w końcu każda z nas chce wyglądać idealnie. Do tego para ulubionych szpilek HM i możemy ruszać na podbój świata !



4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio stosuję głównie kremy BB Skin79 - z typowych podkładów korzystam już rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie jestem fanka podkładów anabelle, ale myśle o zakupie czegoś tradycyjnego, płynnego ;)

    OdpowiedzUsuń